Lite lekfullt...


En av utmaningarna på
the Nook i helgen var att scrappa en intervju. Jag hade lite frågor och svar liggandes i en anteckningsbok, från någon gång i november när vi hade tråkigt under en bilresa och jag passade på att ställa lite frågor till Linus och skriva ned svaren. =) Så det blev en layout av den intervjun till sist!

Jag har använt två utskurna snirkliga saker från design by Peterlina och den fina journalingrutan med blommor på kommer också därifrån. Har ni förresten sett att det är 50% rabatt på stämplarna hos Peterlina??? Skynda fynda, säger jag bara!!!

image719


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

One of the challenges at the Nook this weekend was to scrap an interview. I had an interview that I did with Linus in November, when we were bored during a car ride, and I finally managed to scrap those funny Q&A.

I used a couple of swirly things from design by Peterlina on this layout, and the cute journaling spot with blue flowers is also from her. You can buy her gorgeous clear stamps at 50% during February - check it out!!!!


Kommentarer
Postat av: Monica

Grattis, grattis, grattis till bästa Anna!

Postat av: Marie

åh vilken härlig LO!

2008-02-06 @ 11:09:57
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Emma

Wow, riktigt snygg!!

2008-02-06 @ 12:11:51
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Mamman pysslar

super duper LO!

jag är nyfiken på vart man kan få tag på stjärnpappret...

2008-02-08 @ 16:37:53
URL: http://mammanpysslar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback