Självporträtt...


Några fler självporträtt... De börjar se så hemska ut att jag undrar om jag verkligen ska publicera dem. =) Måste försöka komma ihåg att jag ska fota och försöka undvika fler trötta morgonrocksbilder. *fniss*

------------------------------------------------------------------------------------------
A few more of my self portraits. They are starting to look really horrible, so I wasn't even sure I really should post them. =) I must try to remember to take the photos earlier each day and try to avoid taking more tired pictures of me in my gown... *lol*

13 februari, kul med stativ och självutlösare! - having fun with the tripod and the self-timer.
image748

14 februari
image749


15 februari,  jag höll på att glömma, kom på det när jag borstade tänderna - I almost forgot
image750

16 februari, helt oskarpt och eländigt men men.... jag gillar den här tröjan som jag fyndat på rea... den är gul med svart och vitt mönster, men det får ni föreställa er. =) - unsharp and not good at all... but I like this shirt that I found at the sale... it's yellow with a black and white pattern, but you'll have to imagine that. =)
image751

18 februari, ser inte klok ut, men det blir så om man ständigt vakar vid babywatchern och väntar på att Alva ska vakna... - looking awful, but that is what happens when you're waiting next to the babywatcher for Alva to wake up all the time....
image753

19 februari, höll på att glömma igen, man kan tro att jag alltid har morgonrock på mig. ;-) - I almost forgot again. One could think I'm always wearing this gown... ;-)
image754


Kommentarer
Postat av: mikaela

Jag tycker ju att det är superkul och intressant att se dina självporträtt, för de känns så ärliga och intressanta. Snälla fortsätt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback