Ni måste ju kolla...


...det går framåt på
Paper Trunks hemsida. :) Jag ser såååå mycket fram emot att få jobba med deras produkter!!! De har inte hittat hem till mig än, men däremot har jag fått se en underbar liten sneak peak som lovar väldigt gott... =)

--------------------------------------------------------------------------------

You have to check this out - things are moving on the Paper Trunk site. :) I'm really really looking forward to working with their products!!!! They haven't reached me yet, but I have seen a wonderful little sneak peak that I really loved!!! =)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Och jag ser fram emot att få se vad du gör! :-) Fin bild av dig på deras hemsida!

Postat av: Corinne

I know I'm so excited to get my package in the mail.
It should be coming soon!
Yippee!

2008-01-28 @ 09:46:51
URL: http://haikuthoughts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback