Overlooked...


Har ni kollat in
Overlooked? Sanslöst inspirerande, av Ashley Wren. Fotografera något. Skriv något om det. Gör något av det. Första ämnet var "kaffekopp" och jag har till sist fått ihop mitt foto och min text till en layout. 

Det här var mitt foto:

image704

Och layouten blev så här:

image705

Det finns en Flickr-grupp för fotografierna och en för "make it" som kommer att gälla för alla ämnen. Ämne nr 2 är postat på bloggen idag... samlingar... jag vette sjutton om jag samlar på så mycket annat än scrapsaker. =) Det skulle vara damm och högar med för den delen också viktiga papper blandat med skräp, förresten... Hm... behöver klura lite på det här. Kul är det i alla fall!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Have you checked out the Overlooked challenge? Some serious inspiration from Ashley Wren! Snap it, jot it, make it... :) Subject one was coffee mug and I finally created a layout using my photo and my text. There's a group on Flickr for the photos for subject one and one for "make it, all subjects". The second subject is up on the blog today... collections... I'm not sure if I collect anything else than scrappy stuff. =) That would be dust and also piles of very important documents layered with crap... Hm... I need to think about this. But I know I like this a lot!!!! 


 

Kommentarer
Postat av: Peterlina

Otroligt inspirerande! Måste jag läsa mer om (när jag inte ska gå och sova precis. :D)

Postat av: Lindzi

Anna! Du är så bra! Allt blir så fräscht och nytt på något sätt!

2008-01-29 @ 09:39:50
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Sosofofie

Oj vilken rolig sida, där kan man nog haka på ett å annat :-) tack för tipset! Snygg lo som vanligt oxå :-)

2008-01-29 @ 12:07:31
URL: http://sosofofie.blogspot.com
Postat av: Anna

Toksnygg layout Anna. Kaffekopp.... jag dricker ju inte ens kaffe. :O)

Vinterkramen Anna

2008-01-29 @ 18:23:17
URL: http://annastenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback