Tusen tack!!!

Tusen tack för alla grattis, alla otroligt snälla ord och alla award! Jag har så himla fullt upp just nu, men här kommer ett snabbt blogginlägg...

Jag brukar vara usel på att scrappa bilder från jul och födelsedagar osv... förmodligen för att jag tar för många foton vid såna tillfällen, så att det blir alldeles för överväldigande. Så därför känns det ju jättebra att jag gjort i alla fall EN jullayout redan så här i januari... ;-)

image678

Här har jag använt en superfin utskuren doodling från
design by Peterlina. Jag har använt halva och dränkt den i glossy accents och grönt glitter! Det går att köpa mallen för användning i Craft Robo/Silhouette/Wishblade.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thank you so much for all congratulations, all your incredibly nice words and the awards! I'm really busy right now, but here is a quick post....

I'm usually really bad at scrapping pictures from Christmas, birthdays etc... It's probably because I take to many photos and the whole thing gets totally overwhelming. So, it feels great that I have actually managed to scrap a Christmas layout already!  I used a cut out (by Craft Robo) from design by Peterlina and I covered it with Glossy Accents and green glitter. You can get a template and use it in a Craft Robo, Silhouette or Wishblade.

Kommentarer
Postat av: Kate O'Brien

I love that layout Anna! Great work! And thanks for sharing.

Postat av: Anna

Jättefina foton på er båda!
Snyggt med doddlingen.

Vinterkramen Anna

2008-01-18 @ 10:21:39
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Jessica

Åh, vilken härlig LO: Det där pappret från BG är nog en av mina absoluta favoriter från dem.

Du gör SÅ mycket fint!

2008-01-18 @ 13:10:51
URL: http://stampoholic.blogspot.com
Postat av: Emma

Jättefin! Härligt julgranspapper!!

2008-01-18 @ 15:59:03
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Malvina

Riktigt fin. Du gör så mycket fint. Du inspirerar mig. Är det ok att jag länkar dig?

2008-01-18 @ 21:30:45
URL: http://www.skapatavmalvina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback