Den nya kollektionen från Paper Trunk...!


...heter ju Wrangler och den är superhärlig. Jag blev verkligen positivt överraskad när den kom hem och jag fick se den IRL. Färgerna är riktigt mysiga och jag gillar ju cirklar, så flera av papprena tilltalar mig väldigt tack vare sina cirkelmönster.

Har ni förresten sett att man kan få tag i Paper Trunks papper (JellyBean och 1974 collections) hos
Brunkullan?

Kolla in nyhetsbrevet för att få en närmare presentation av kollektionen. Mina layouter kommer här:







--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Check out the July newsletter from Paper Trunk, where you get a closer look at the new Wrangler collection. I love these colors and patterns...!

Kommentarer
Postat av: Ulrika (ulja)

Vilka fina LOer. Lite extra mycket tycker jag om "bus-LOen" ... så härliga färger ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback