En till Nook-layout...


En till layout gjord med det uuuunderbara Mars-kitet från
My Scrapbook Nook. Det går tröööögt med scrappandet. Jag har ju inte kunnat låta bli prylarna under veckan när jag varit alldeles för sjuk för att scrappa, men jag borde verkligen ha struntat i allt vad pyssel heter för det har mest bara blivit pannkaka av allt jag försökt mig på. Till sist fick jag i alla fall ihop den här enkla layouten och den blev jag jättenöjd med. :) Det kommer väl tillbaka så småninom, pysslandet... men det är frustrerande att vilja så mycket utan att kunna.

image775

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Another layout made with the fabulous March kit from My Scrapbook Nook. I've been too sick to be able to scrap lately and it's so frustrating, because I really really want to (and I'm stupid enough to keep trying, even though I'm too tired) but most things I do end up looking like crap. But I'm really happy with how this simple layout turned out!

The bird and the lace are March add ons. The Inque Boutique stamps are sooo cute. :)

Kommentarer
Postat av: tris

Klart du ska vara nöjd! Den är enkel och härlig! Håller tummarna för att det jätte snabbt börjar bli som du tänkt dig igen. Kanske ska försöka vila lite och samla krafter? ;)

Postat av: Marie

åh! wow så läcker!

2008-03-09 @ 18:48:57
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: terese

den är super! absolut något jag tänker lifta :-)

2008-03-09 @ 20:52:05
URL: http://skapar.blogspot.com
Postat av: Amie

Wow, interesting!

2008-03-10 @ 05:40:54
Postat av: Lina

så vacker!
vad är det för söt fågel?

kram o hoppas att ni får en bättre vecka än förra o får vara friska nu

2008-03-10 @ 07:57:20
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Monica

Verkligen jätteläcker! Så enkel men så fin!

2008-03-10 @ 09:44:28
Postat av: Ulrika

Jättefin! Snyggt med "avhugget" foto till den journalingrutan.

2008-03-10 @ 14:01:59
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback