Hej hej....


Jag hinner inte med. Vill scrappa, blogga, ladda upp layouter, skriva mail, hänga på forum, läsa bloggar, redigera foton... men allt (eller ens hälften) hinns inte riktigt med. Jag förstår inte vart påskhelgen tog vägen? Hur kan det redan vara dags för jobb och dagis igen imorgon? Vi får nu se hur det blir med det, för Alva är ganska förkyld igen. Men det är kanske dags för en förkylning som inte behöver ge feber och bli så där himla illa?

Vi har i alla fall haft det bra i påsk även om jag hade föredragit vår framför kyla och snö...

Jag har faktiskt flera stycken layouter att visa, för en gångs skull... Börjar med de här tre som alla är gjorda för
SWE Scrapbook. Den första gjorde jag för rätt länge sedan och den andra är lite nyare. Den tredje mittemellan... =) Men jag gillar den första bäst. Fågelstämplarna kommer från Sassafrass Lass har jag för mig. Borde använda stämplar mer. Borde ha mer tid överhuvudtaget, till det mesta. =)

image791

Vi har ju vissa sömnproblem...
image792

Den här handlar om att våra innekatter blev utekatter i samband med flytten till hus förra året. Nu har då Zoega vägrat att gå ut ungefär sedan jag gjorde den här layouten någon gång i november. Men jag tror att han kommer att gå ut igen när det blir varmare och vi kan hålla dörren öppen så att han får mer tid på sig...
image794

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I don't have time for half of the things I wanna do right now, like blogging, uploading layouts, photo editing, reading blogs, writing e-mails... etc... I can't believe this weekend is already over and that I'm supposed to go to work again tomorrow!! We'll see about that, because Alva has a caught cold again. But I'm hoping that this one doesn't have to include a fever and that it doesn't have to be THAT bad...

These 3 layouts were made for SWE Scrapbook. I made the first one a few months ago. The title and journaling says: My thoughts are flying like birds and I wish they were easier to control. I made the second one quite recently and the theme is lack of sleep... The third one is about our cats who used to only stay inside, but are now allowed to go out since we moved to our house about a year ago.

Kommentarer
Postat av: Monica

Helt underbara! Tack för all inspiration du ger mig!

2008-03-24 @ 23:27:24
Postat av: ÅsaF

Superfina layouter Anna!! Hoppas att veckan blir bra. Kram Åsa

Postat av: Lilo

Jättefina layouter!!! Nog far tankarna runt alltid... här med. Fin kattlayout också! =)

2008-03-25 @ 19:37:45
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback