Sista självporträtten för februari...


Februari tog ju slut helt plötsligt!

27 feb
image768

28 feb
image769

...och den 29:e missade jag. Det var ju synd när den dagen nu finns så sällan... =) Vi får se om jag fortsätter... idag blir det då ingen bild, det är jag för trött för.

Alva är sjuk igen... har haft nästan 40 graders feber nu på kvällen och hon är hemskt förkyld och hostig. :( Johan stannar hemma imorgon och jag hoppas att hon blir frisk snabbt! Och att inte jag behöver bli sjuk jag också, den här gången...


Kommentarer
Postat av: tris

Nu har jag tittat igenom din härliga blogg!!! Vilken inspirationskälla du är. Men mest av allt är du MODIG! Tänk om jag tordes ta kort på mig själv ens en gång i månaden... Usch nej, men oh så roligt (! på ett bra sätt!!) att se alla dina foton.

Jag tycker att du är supercool - men det vet du ju redan ;)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback