Syfestivalen...


Jag kom iväg så att jag var på plats i Sollentuna någon gång straxt efter två i fredags eftermiddag och hade några jättetrevliga timmar i den varma, svettiga mässlokalen... =) Jag shoppade slut på alla pengar - var till och med tvungen att tigga 1 krona av
Åsa (tack!) för att kunna betala två små bandsnuttar à 5 kr, som sista inköp. Men jag undrar hur trött och förvirrad jag var, för när jag satt på tåget sen hittade jag tre enkronor i plånboken i alla fall. Hur gick det till?

Jag träffade äntligen Lucy för första gången och det var himla skoj. Hon är förstås världens goaste, precis som man kunde tro. :)

Jag gick runt mycket mer på "resten av mässan" än förra gången och det mesta jag köpte kom också från andra butiker än scrapbutikerna. Tyll, band, spets tyg och broderigarn... och så lite cardstock, genomskinliga knappar och hela 2 (!) mönstrade papper. :)

image766

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I had a great time at the "Syfestival". I spent all my money and even had to borrow 1 "krona" (about 1/6 dollar) from Åsa (thank you!) for my last purchase (2 tiny pieces of ribbon). But I must have been really tired and confused because I found 3 "kronor" in my purse on the way home. I have no idea how I could miss them...? I guess I'll blame the lack of fresh air at the fair...

I also got to meet Lucy for the first time and that made me really happy. She is sooo sweet, just like I knew... :)

I was looking around a lot more in the non-scrapbooking related stores than last time. Most of the things I bought were from non-scrap stores too. Tulle, ribbons, fabric, lace and embroidery thread... and some cardstock, clear buttons and 2(!) whole sheets of patterned papers... *lol*

Kommentarer
Postat av: Zarah

Åååh... *tråna banden*
:D

Postat av: Ulrika

Å vad härligt med scrapshopping! :-)

2008-03-02 @ 19:04:32
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Pernilla / pia74

Vilka härliga band!

2008-03-02 @ 22:38:51
Postat av: myamia

underbara band!!! sådana skulle jag vilja sätta tänderna i ;)

2008-03-03 @ 00:04:53
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: åsa

Du e bara för underbar! kram anna alltid lika kul att prata med dig min stora inspirationskälla

2008-03-03 @ 09:42:29
URL: http://badankor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback