En till layout...


Oooo jag är så trött och ska gå och sova men jag måste bara ladda upp den här layouten först. Gjord med aprilkitet från
the Nook och med foton på Linus som är ganska precis ett år gamla.

image838

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I'm sooo tried and need to go to bed, but I just want to upload this layout first. I used the April kit from the Nook and the photos of Linus are almost exactly one year old. :)

Kommentarer
Postat av: Marie

åh, så snyggt det orangea pappret var!! jättefint du gjort.

Postat av: stina ~maräng~

Underbar layout! Så läckert med de starka färgkontrasterna.
Tusen tack för att du hjälpte mig att få till det med textrutor i Word - nu kan du se hur jag lyckades. Jag har resultatet med på min LO "Fiska krabbor" i Scrapbook mm (maj/juni sid 67). Det tog bara ett halvår innan jag använde mina nya kunskaper *skrattar*
Trevlig helg!
Kram! Stina

2008-05-02 @ 09:53:54
URL: http://stinamarang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback