Jag är inte så värst bra på att sy...


Jag trodde väl inte heller att jag kunde... jag syr ju mest lite hit och dit på mina papper titt som tätt och det är inte direkt något avancerat symaskinsanvändande det rör sig om. Men när jag gav mig på att sy
en sån här igår så vill jag lova att det var nödvändigt att yppa en och annan svordom under arbetets gång... och då är det ändå nybörjarversionen jag gör, dvs utan någon mysig öppning där rymdfararen kan bo. Visst är den fin! Och jag är så imponerad av folk som hittar på såna här fina saker! Trots svordomarna är jag till sist ganska nöjd med vad jag har åstadkommit. Nu måste jag "bara" inhandla stoppning och stoppa den full och sy igen. :)



Jag har i alla fall lärt mig ganska mycket, så om jag skulle få för mig att göra en till skulle det nog vara ett och annat som blev rätt första gången istället för tredje, som igår. Det är åtminstone vad jag tror och hoppas. =)

En annan sak jag imponerades av igår var den här beskrivningen. Jag har börjat så smått, men jag är inte 100% säker på att jag någonsin kommer att bli klar. :) Men en rolig grej är det!


Kommentarer
Postat av: Peterlina

Jättegullig ju!

Jag är iofs rätt bra på att sy, eller var i alla fall... plötsligt kom scrappingen in i mitt liv och ja... sy var inte så kul längre. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback