Minst 128...


Jag har gjort minst 128 layouter hittills i år. Eller, det är garanterat fler förresten, för jag har gjort 128 layouter med foton från i år, och ett och annat äldre foto har jag nog också scrappat...

Ingen av alla dessa layouter sitter i ännu i album.

Jag har alltså lite att ta i tu med när det gäller organisering och sortering. Och shopping, är jag rädd. Jag har absolut inte plats för alla dessa layouter i de album jag redan äger. Vem säljer billiga AC ringalbum och har gratis frakt? ;-)


Imorgon är det nypremiär för
kortskissen. Missa inte det! :)

-----------------------------------------------

I've made more than 128 layout so far this year. That is 128 layouts with photos from 2008. None of them are in albums yet, so you could say I have some organising to take care of... some day... ;-) And shopping I'm afraid... I really need to buy me some new albums...!

Tomorrow "kortskissen" will back again! (A card sketch blog.) Don't miss it!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Aaah - jag läser ditt inlägg och drar en lättnadens suck åt mitt beslut att hålla mig till A4. Dels pga hur STORT 12x12 är, och dels pga priset på album. Nu har Akademibokhandeln slutat göra mina favvo-album, så jag måste hitta nåt nytt märke. Men de köpte jag för 50-70 spänn...! Har ett litet lager än, så jag har tid på mig att hitta nåt nytt märke...!



Och jag har då inte skapat några 130 layouter i år, nooooooo. Fast... Jag har fyllt en pärm och börjat på en andra, det brukar vara ca 50 layouter i en pärm... Så säg 70 då. Det är rätt mycket för att vara jag!



Synd att vi inte sågs i fredags, jag blev så himla försenad, så jag var inte på mässan förrän vid 16-tiden! Men jag hann dit i alla fall, och jag hann göra av med halva hushållskassan också, så det var väl en herrans tur att jag var sen... typ!

Postat av: Jenny Bergvall

Du, då är vi två, som behöver organisera oss. Vet inte alls i antal hur många layouter jag gjort.. men det är mÅååånga.

Måste nog försöka räkna mina med s



2008-11-10 @ 09:09:07
URL: http://jennybergvall.blogspot.com/
Postat av: Jenny Bergvall

haha Gissa hur många: 127!

Som jag scannat/fotat... sen är det några till. Plus 5-6 minialbum och ett gäng kort!

Sjukt mkt. ju.

2008-11-10 @ 09:12:57
URL: http://jennybergvall.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

ler igenkännande



Åh, så väl jag känner igen mig! Jag sätter in mina nya layouter i ett "visningsalbum" och tar ut gamla sidor efterhand (har ett mastodontalbum med plats för 60 layouter). De där sidorna som jag plockar ut ligger i två lådor just nu. Måste ta tag i det där med att sätta in i album... Tack för påminnelsen!

2008-11-10 @ 11:54:44
URL: http://nillar.wordpress.com
Postat av: Fnyz/Hanna

jag har ac-ringalbum ganska billigt och om de blir över 700 så är de fri frakt oavsett vikt. :-p reklamreklamreklam men du frågade ju :-D



http://www.scrapbookbutiken.se

2008-11-10 @ 15:24:47
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: Petra

Oj, så många LO:s. Tänk om man nångång kommer upp i siffran 128 :-o

2008-11-10 @ 15:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback