Bra och dåligt...


På pluskontot:

- jag har scrappat ikväll, med
Cocoa Daisy's härliga novemberkit.
- båda barnen har varit friska nog att gå till dagis både måndag och tisdag...!
- Alva har dessutom haft riktigt KUL på dagis de här dagarna
- vi har idag lyckats fylla i 9 blanketter till FK och begärt tillfällig fp för en hel drös med dagar... *pust*
- vi har två nya soffor i vardagsrummet!
- med lite hjälp fick vi upp den gamla soffan till övervåningen
- Alva har äntligen fått en ny säng och slipper spjälsängen! 

Minus:

- det var is på min cykelsadel när jag skulle iväg imorse
- det var mörkt när jag cyklade hem
- det regnade när jag var ute på lunchen
- jag fick skrapa is när jag skulle köra bil hem efter att ha scrappat
- det är hysteriskt att man måste fylla i alla de där blanketterna till FK
- och ännu mer hysteriskt att jag måste fylla i barnens pappas personnummer och namn och tel till deras dagis för VARJE begäran om tillfällig fp...

Kommentarer
Postat av: Sussiebre

En till som avskyr FK´s lappar....

För visst kan man byta pappa.... även förskolan skulle kunna vara en fast uppgift som man kan gå in och ändra då man evt byter verksamhet...

Sen har det ju blivit merjobb för oss som jobbar på förskolan då alla blanketter ska skrivas på och stämplas så föräldrarna gör "rätt"..... grrrr....



Kram Sussie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback