En canvas...


Jag tyckte det var så otroligt roligt att göra
den här, att jag genast började med flera canvasprojekt på en gång. Inte ett enda av dem har blivit slutfört, förrän den här lilla canvasen då, nu idag. :) Jag tror att jag inte riktigt vågade göra klart... Ställde för höga krav på vad det skulle bli av det och körde fast eftersom jag egentligen inte hade någon idé om vad jag skulle göra utan bara tyckte att det var så kul... Och det är ju det som är poängen, att det ska vara kul. Det ska inte vara så himla viktigt vad det blir av det. Röd och gul akrylfärg, grön akrylfärg som stämplats med smörgåsrån, rub ons från 7gypsies, felt thickers och så en fjäril där jag använt en Heidi Swapp-fjäril som mall.

Det där med smörgåsrånet gjorde jag också första gången i januari/februari och jag blev helt förälskad. Tycker det är en sååå rolig teknik och mönstret blir så snyggt. :)



--------------------------------------------------------------------------------------------------
I had so much fun doing this canvas back in Jan/Feb and I immediately started several other canvas projects. None of them have been finished, until today when I finally made this. I think I forgot along the way that I'm doing this because it's FUN and not because I'm going to create something fabulous. And I really didn't have any ideas for my canvases, I just wanted to do them because it was so much fun. And today I finally managed to have some fun with this again. :)

I used acrylic paint, stamped the green patterns with a biscuit :), rub ons from 7gypsies, thickers... I used a Heidi Swapp butterly as a template when creating this out of Rose Moka paper. The word "idag" means today.


Kommentarer
Postat av: Monica

Jätteläcker! Och det är just det att det ska vara kul att skapa och inte så viktigt att det blir bra jämt, men det blir det för dig! Kul ide att stämpla med smörgåsrån!

2008-09-06 @ 15:25:37
Postat av: Jenny

Smörgåsrån måste jag testa också någon gång. Skit smart ju! ;)



KRAM

Postat av: pernilla

smörgåsrån.... måste testas. cooooooolt.

2008-09-06 @ 16:50:48
URL: http://pillerillmittilivet.blogspot.com/
Postat av: Lilo

Smart att stämpla med smörgåsrån! =) Vad får du allt ifrån??? Snyggt blev det också!

2008-09-06 @ 23:37:06
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback