Såååååå väldigt ...


Såååååå väldigt inspirerad av
Dina Wakely... hennes fantastiska layouter har fått mig att beställa sprayfärg. Supersnälla netha på PaperMaze skulle försöka leta fram dem trots att hela butiken var nedpackad inför mässan i Göteborg.

Jag är också väldigt inspirerad av Claudine Hellmuth just nu. Jag skulle vilja äga alla tänkbara konstnärsmaterial och lära mig alla roliga tekniker... =)

Annars - förkylda barn och förkylda föräldrar... :( Jag hoppas att viruschocken här efter dagisstarten ger med sig snart! På de här 2 första veckorna är vi uppe i 6,5 vab-dagar och 5 stycken roliga blanketter från FK för dagis att fylla i. Sanslöst...

------------------------------------------------------------------------------

I'm so very inspired by Dina Wakely and her fabulous art...! I ordered some spray paint yesterday because of her. =) And I'm also very inspired by Claudine Hellmuth. I want to own ever art supply there is... and I want to learn every possible technique...! :)

Besides that we're having a big cold here at our house... :( I really hope this explosion of viruses we've had after going back to daycare last week will calm down...!!! We've had to stay at home with one of the kids 6.5 of these 10 days...!!! Crazy!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Var inne på hennes blogg igår o tänkte också att jag skulle lägga en länk hos mig till hennes blogg. För hon är ju såååå inspirerande. Men så var jag för trött o nu ser jag att du gjort det.. då känns det som jag härmar S

´Hon är helt fantastisk!... liksom du tjejen ;-)



Postat av: Anonym

Åhhh gud vilka underbara grejer, jag vill lära mig..det blev ju värsta tavlorna..sånt vill jag ha på väggarn!!



men du är oxå grym, älskar dina los!



Kram Linda

2008-09-06 @ 14:54:04
Postat av: Sara F

Hej Anna! Ja, inspirerande var rätta ordet. Vad är det för typ av sprayfärg?

2008-09-06 @ 19:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback