BOM hela augusti...!


Hos
Cocoa Daisy har vi kört igång med en hel månad av BOM-inspiration...! Brukar du scrappa om dig själv? Om inte, tycker jag att det är dags att börja. Varje dag under hela augusti kommer det att bjudas på en ny idé till en BOM-layout. Kika in under "Daily Prompts" i forumet...!

Idag har jag bidragit med tema: skola. Jag gjorde en dubbellayout om alla skolor jag gått på.



Lite hysterisk och kanske inte en av mina vanligaste layouter... men det var kul att göra den. Jag klippte ut hus från ett av papprena från American Crafts som var med i Julikitet och försökte göra så att antalet hus representerade storleken på skolorna. Det blev väl inte helt rätt, men skola nr 3 var i alla fall väldigt liten... =)

Jag var tvungen att googla för att jag hade glömt namnet på de två första, så det var väl bra att jag fick den här layouten gjord ifall jag glömmer igen... ;-)







 

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback