Sytt en kjol...


Jag har sytt
en sån här kjol till Alva. Oj, vad kul det var! :) Det är en superbra tutorial med bilder och allt. Jag gjorde förstås en massa misstag igen, men det blev helt ok ändå och jag lär mig massor hela tiden.

Idag har vi badat och grillat. Häääärligt...! :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

I made this skirt for Alva, following this tutorial. It's a really great tutorial with lots of photos.

We went swimming today and the weather has been really nice. Then a little barbecue in the evening... a great day! :)


Kommentarer
Postat av: myamia

Hej Anna! Jag blir så inspirerad av allt ditt pyssel. Jag är likadan, letar mönster o testar olika grejer. jag är glad för att du visar upp och bjuder på bra länkar :) kjolen blev jättefin :) ♥ mya

Postat av: Silwerstar

Vilken fin kjol!! Nu är jag sugen på att testa att sy en sån jag med, men tusan.. jag är så dålig på att sy! Det är bara ren tur att mina tidigare egensydda klänningar håller ihop!-hahaha- Men jag är bra sugen på att testa minsann! :D

2009-08-09 @ 09:15:17
URL: http://silwerstar.wordpress.com
Postat av: carina

oohh såååå fin! va du är produktiv och duktig♥ jag ska nog ta en sitta inne och sy dag idag=) kram

2009-08-09 @ 10:05:09
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Lisa - Funky Fairy

You are so sweet. I wish I could sew like you. I would love to be able to make things like you can. Alva looks to happy : )

lis xx

2009-08-09 @ 10:58:47
Postat av: Lilo

Vad duktig du är på att sy också! Jättesöt kjol. Och vad låååång Alva ser ut!

2009-08-09 @ 21:29:53
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback