Ett album som blev en julklapp...


Hallå hej!

Det har varit så fullt upp med gäster och jul att jag inte kommit mig för att blogga något. Jag satt och redigerade lite foton igår, så det dyker kanske upp några så småningom. Vi har haft det bra! Mycket mat, många paket, många trevliga gäster. Dessutom mycket snö och ganska många minusgrader och det verkar ju bara fortsätta...! Roligaste julklappen? Helt klart New Super Mario Wii som vi köpte till hela familjen. =)

När jag höll på med min
Art Journal till kursen med Dina W passade jag på att göra sidor till ytterligare ett litet album. Det är så roligt att kladda med färg och när man ändå är igång så kan man lika gärna fortsätta att kladda på... :) De målade sidorna plockade jag fram nu straxt innan jul och av dem gjorde jag ett litet album som min pappa fick i julklapp.

Här är några av sidorna... vissa mer hysteriska än andra. Jag gillar nog framsidan allra bäst. :)










Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

O vilket underbart album. Jag är riktigt sugen på att testa själv efter att ha sett vad du har gjort. Önskar er en riktigt god fortsättning. Kram

Postat av: Anonym

Hi Anna, just popping by. I hope you are all having a lovely Christmas. Just love your mini book. The paint work is stunning. Lots of love xx

2009-12-27 @ 20:57:06
Postat av: Marie/Mison

Snygg bok! Gott slut önskar jag dig och din familj!

2009-12-28 @ 18:54:13
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hmmm - jag lär inte hinna förrän efter flytten, men jag ska nog förska hoppa på Dinas kurser sen, PDF-varianten som du länkade till. Men jag undrar - vad använder hon som mallar? Och du - för jag ser ju att du använt sprayfärg här i så jämna och runda cirklar, så nån slags mall är det ju... Men är den köpt? Gjord? I papper, eller vad? Jag är så lat - hittills har jag använt punchinella som schablon - fast då ser det mest ut som stämplat med bubbelplast, och inte så innovativt direkt. Och så börjar jag bli LITE trött på småprickigt (eller småstjärnigt, för den delen...!) vid det här laget...! Sen får jag nog försöka "avfegifiera" mig lite och våga spraya mer, även om det är slabbigt. Det blir ju fint...!

2010-01-03 @ 01:34:07
URL: http://himmelochord.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback