ett trist hej då


Det var vansinnigt tråkigt att säga hej då till tre kollegor i fredags. Ledsamt för deras skull, för de ville stanna. Jättetråkigt för vår skull, för vi ville ha dem kvar. Det finns inga bra ord. Skit också, är väl det som ligger närmast till hands. Det sammanfattar egentligen det hela ganska bra.

Jag gjorde tre hambly-kort i samma enkla design, men i olika färger. Lite skumt att göra kort när anledningen är något så tråkigt. Jag trodde ett tag att jag var tvungen att göra tråkiga kort, men sen bestämde jag mig för att det var ok med starka och glada färger också.

De flesta kort jag gör hamnar i byrålådan, men nu har jag faktiskt gjort flera stycken som kommit till användning på jobbet den här hösten. Det är lite kul... :) Fast om jag får välja så vill jag helst inte göra några fler hej då-kort på ett tag förstås...










Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Trist anledning ja...men supersnygga kort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback