Leker i Photoshop...


Tipsy Tessie gjorde ett så fint fotocollage med hjälp av en gratis mall för ett tag sedan och nu har jag provat också. Mallen finns här.

Superkul... :) Jag skulle vilja leka mer med digitala layouter och hybridlayouter, men det tar så lång tid för mig...! Jag begriper verkligen inte hur man ska kunna hålla ordning på alla digitala pryttlar och jag tycker att det tar en hel evighet bara att att sitta och bläddra bland mappar och grejor. Jag kommer liksom ingen vart för att jag kör fast på organisationen.




Annars så hostar jag vidare... börjar bli riktigt trött på eländet... men nu är det ju helg! :) Jag hoppas fortfarande att mina nya kamerapryttlar ska dyka upp idag, men jag kanske borde ge upp hoppet. Paketet sorterades i Örebro i natt och då tycker jag ju att det borde hinna hit till idag, men det måste säkert först till det lokala sorteringsstället och sen ut till utlämningsstället och det tar säkert en extra dag. Det blir ju nästan jobbigare att kunna följa paketets väg genom landet än om jag inte hade kunnat göra det. Eftersom jag vet att det var i Örebro i natt så vet jag ju att det med all säkerhet befinner sig förbaskat nära målet, om det nu inte kommer ända fram idag. *frustrerad*

Det är förstås ingen katastrof, men ni kanske vet hur otålig man kan vara...? =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag älskar att kombinera det digitala och det vanliga pappersscrappandet! Det skapar oändliga möjligheter!! :) Jag fick tips av Ulrika att organisera på ett bra sätt, så nu känner jag att jag har koll på mina mappar. Hör av dig om du vill ha lite tips i din tur! ;)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback