Mer med decemberkitet från Cocoa Daisy


Jag är fortfarande hemma från jobbet. :( Jag trodde verkligen att jag skulle kunna gå idag, men hostan blev bara värre och värre under dagen igår och jag har hostat väldigt mycket och sovit alldeles för lite de senaste två nätterna. Jag har ingen feber, så jag är väl inte så himla sjuk på det sättet, men jag är ändå helt slut pga allt detta hostande.

Immunförsvaret kom igen nu...! Hjälp mig...! *ropar*  ;) Jag ringde VC och "beställde" hostmedicin också, så den kanske kan göra lite nytta i natt.

Här är i alla fall resten av de layouter jag gjort med
Cocoa Daisys decemberkit. Det är ett uuuunderbart kit! Jag älskar de små kuverten (här nedan har jag sprayat kuvertet med adirondack color wash och sen skvätt lite grön akrykfärg över) och pappret med luftballongerna (museum-layouten längst ned) är såååå fint! Det är ett kit med massor med julkänsla, men som funkar hur bra som helst till icke-julpyssel också.














Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Krya på dig! Hoppas att du blir bättre snart. Du gör lika fina Lo´s som vanligt. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback