Dagens foto 9/2 - 16/2


9/2: Linus ritar och ritar och ritar... Det är så roligt!


10/2: Johan


11/2: Alva i nya pyjamasen, på väg upp för att sova


12/2: läggdags


13/2: tredje tanden har lossnat...!!!


14/2: Alva och jag busar lite... :)


15/2: Så går det med håret om man leker med ballonger. :)
 

16/2: Jag mådde rätt uschligt igår kväll.


Jag har inte riktigt haft så mycket energi och inspiration till Projekt 365 som jag hade i början. Stressiga jobbdagar när jag kommer hem vid fem, det är matdags, Bolibompa och sovdags, disk och tvätt och jag är trött, trött... då är det knepigt att hinna med att plocka fram kameran och att hitta på något roligt. Men jag har inte missat någon dag än, och jag skulle tro att ju mer ljus våren kommer att komma med - desto större kommer inspirationen bli igen. :)

Kommentarer
Postat av: sannaf

Vad duktig du är!!! Jag har missat några dagar redan på min 365 - vissa dagar blir det så sent innan man hinner med kameran och då är det så mörkt redan och så är man lite för trött....

Men Snart blir det ljusare!!! KRAM KRAM

Postat av: Anonym

Du är utmanad!Titta in på min blogg! MVH Anna

http://cirkusjacobsson.blogspot.com

2009-02-17 @ 19:57:19
URL: http://cirkusjacobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback