19 januari


Jag har äntligen burit hem julklappen från jobbet... Ljuset är ju som det är efter fem på kvällen, så det blir lite mörk och lagom mystisk mysstämning... :)



Och här är sammanfattningen av förra veckan. Jag skrev några små korta meningar om några av bilderna i den högra cirkeln.



Jag vet inte alls om någon är intresserad, men jag kom på att jag förstås kan dela med mig av den här mallen om det är någon som vill ha den. Lämna en kommentar här och se till att ange din mailadress så kan jag skicka över den.

Jag köpte tidningen Foto idag och läste om äventyr på Arktis... jag är inte ett dugg sugen på att ligga platt på magen i alldeles för många minusgrader, dag ut och dag in under flera månader. Men uj vilka häftiga bilder det går att ta och vilken tillfredsställelse det måste vara att ha fångat de där bilderna efter alla de där månaderna platt på mage i de alldeles för många minusgraderna.

Även om jag inte har några polarexpeditioner på gång så blir jag sannerligen sugen på att ge mig ut på mindre långväga (och väldigt mycket mindre livsfarliga) fotoäventyr. Jag skulle verkligen vilja bli bättre på att bära kameran med mig och fota ute "bland folk".

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill jättegärna ha din mall :) Ett sånt härlig sätt att sammanfatta ens vecka i bilder!

Postat av: Marie

Vilken härlig julklapp!!

Jag tar gärna emot mallen, när du är så gullig och delar med dig!

kram.

2009-01-20 @ 08:44:14
URL: http://www.sockergrynet.se/
Postat av: eldh

Hej Anna! Jag vill jättegärna ha ett ex av din mall! Ha en skön dag! /Elin

2009-01-20 @ 11:28:43
URL: http://eldh.blogg.se/
Postat av: emelie

den är supersnygg mallen. jag tar den gärn.

[email protected]

hoppas man kan bjuda tillbaka någon dag.

2009-01-20 @ 11:40:58
URL: http://www.emelie.ohrn.info
Postat av: Sabina

Ååå, vad gulligt av dig att dela med dig! Jag tar den gärna. Å passar på att tacka för all din inspiration!

[email protected]





2009-01-20 @ 18:04:11
URL: http://sabinabotin.blogspot.com
Postat av: stina ~maräng~

Åh, ja tack! Jag vill väldigt gärna få mallen av dig. Så snällt att du delar med dig!

Jag har precis lärt mig hur det funkar (fast inte hur man gör sin egen mall...)

Stort tack på förhand!

kram! stina

2009-01-20 @ 19:24:15
URL: http://stinamarang.blogg.se/
Postat av: VeronikaP

Jag skulle jättegörna vilja han din mall! Jag har sett dina tidigare bilder, och de är jättefina!

2009-01-20 @ 21:59:35
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Pysslica

Åhh vad snällt att du ger ut mallen:) Den är jättesnygg! Jag har inte riktigt full koll på hur man får in bilderna men det fixar sig nog:)

Tack så mycket!

2009-01-20 @ 22:24:44
Postat av: anna

Hej!

Även jag skulle gärna vilja ha din fina mall. Gillar din senaste lo extra mkt. Så kul att kladda med färg coh papper :)

Mvh anna.

2009-01-21 @ 05:58:54
Postat av: Pernilla / pia74

Jag vill gärna ha en kopia på mallen!

2009-01-21 @ 18:47:31
Postat av: HelenaK

Jag vill gärna ha din mall, den var jätte fin!

Postat av: Maria

Vem kan tacka nej till en sådan fin mall! Skícka edn gärna til mig.



Mvh

Maria

2009-01-22 @ 09:53:26
Postat av: jennie

Hej Anna. Jennie från scrappen här. Skulle gärna vilja testa mallen, har inte provat tidigare, lite mkt här hemma just nu ;-) Vi ses. Mvh Jennie

2009-01-24 @ 19:19:50
Postat av: Monica

Hei! Jeg vil gjerne ha malen på mail. Den var kjempeflott!!

2009-01-27 @ 12:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback