Dagens bild...


...får bli den här, där Alva säger att det finns "aaaawar" i skogen. Jag är inte helt säker på stavningen. ;-) Det är i alla fall vargar hon menar och hon trodde att de kanske ville äta upp oss. När hon sen sa att det fanns vargar och något mer som jag inte förstod, där ute i skogen, så blev hon i vanlig ordning jättearg. Hon gillar INTE när vi inte förstår vad hon säger och hon vill INTE upprepa sig utan det blir oftast bara ett väldigt argt och irriterat "aaaaaaääääääää" till svar om jag frågar om. Den som chansar eller gissar fel ligger också väldigt risigt till... ;-)



Om man nu verkligen ska prata fotografering så känns det ju som om skärpedjupet blev lite väl kort när bara ena ögat är skarpt, eller? Jag stör mig ganska mycket på att det vänstra ögat är suddigt. Men strunt samma, det är inte så att jag inte tycker om bilden pga det.  ;-)

Angående mallen jag stoppade in första veckans foton i igår - japp, jag har gjort den själv. *inte så lite stolt över att jag fixade det*  =)

Papprena som jag använde har jag hittat hos
www.designerdigitals.com. I deras galleri (har jag för mig att det är) delar de ut gratissaker varje vecka i samband med sina utmaningar. Det går att hitta gamla utmaningar och gamla gratisgrejor där någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback