Ett litet litet bevis...


...på att jag faktiskt tillbringar kvällen vid pysselbordet. Här har jag lekt med en bakgrundsstämpel från
Purple Onion Designs och en Nestabilities die från Spellbinders som jag är väldigt förtjust i. :)



Det här med att det snart är måndag morgon vill jag inte riktigt gå med på... Kan man förhindra det på något sätt? Fast egentligen har jag väldigt intressanta saker att bita tag i på jobbet imorgon, så det är inte så hemskt på riktigt, som det känns just nu. =) Dessutom måste jag gå hem rätt tidigt, för jag ska hem och hämta barnen på dagis. Eftersom jag pendlar så långt så gör jag ju nästan aldrig det, så det är nästan ett litet äventyr i sig att få hem barnen. =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Vad härligt shabby chic!

Jag undrar vart du har köpt diesen ? Jag är ute efter att köpa såna billigt i Usa, men har inte hittat några ännu.. där det känns tryggt att handla.

Hälsningar Linda

2009-01-19 @ 14:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback