Jag har glömt att berätta...


...att Cocoa Daisy tog "ledigt" nu i januari och hoppade över en månad för huvudkitet. Det är nog många som har nog med pryttlar ändå därhemma, som det är bra att få fart och försöka använda. ;-) Men helt kit-lös är månaden inte ändå, utan Christine, Mou och Kim har satt ihop varsitt superfint projektkit.
Kika in här så får ni se!!!

Det är också nära, nära att det dyker upp en sneak peak av det superhärliga februarikitet i forumet.

På vattkoppsfronten är det nog äntligen dags för Alva att gå tillbaka till dagis imorgon. Jag jobbade igår men är hemma idag igen och vi ska åka och hämta Linus nu. Det blev verkligen en låååångsam återgång till arbetet efter julledigheten i år. Imorgon ska jag jobba, men då är det ju fredag. Jag kommer att få en chock när det drar igång på allvar nästa vecka med fem hela arbetsdagar. =)

(Sa hon, som säkert drabbas av inflensa eller kräksjuka eller något annat härligt, precis när som helst... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback