Komma ikapp...


Jag ligger ju lite efter när det gäller att blogga bilderna från projekt 365... så här kommer en hel drös med bilder.


Linus fick en ny skjorta och blev så glad att jag fick en stor kram!


Sushilunch...


En julklapp från Kairo...


Mormor på besök...


Supertrevlig tjejkväll igår...


Februarikitet från Cocoa Daisy blev äntligen utspritt över hela skrivbordet...


Sammanfattningen av veckan...

Barnen är rätt så hostiga och förkylda och jag kan inte förstå hur det redan kan vara söndag kväll. Imorgon ska Linus till örondoktorn för att kolla hur det står till med eventuell vätska bakom öronen - hoppas förkylningen inte ställer till det för hörselkontrollen.

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Fina foton!! Hoppas det gick bra med öronkontrollen idag! Mitt område ju så jag blir förstås extra engagerad när jag läser sånt. :-) Kram Åsa

Postat av: Petra

Så fantastiskt fin bild på Alva och mormor.

Ser så härligt ut!



Kram Petra

2009-01-27 @ 13:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback