Projekt 365 har blivit lite åsidosatt...


...när jag haft några stressiga och trötta dagar... Resultatet är rätt kass bilder, men jag har minsann inte missat någon dag helt än i alla fall. =)

Bättre än så här blev det inte i måndags. Alva leker med en ballong i form av en uppblåst plasthandske. Men det framgår ju inte direkt av bilden... Fart och fläkt förvisso, men jag gillar inte blixten och skuggorna den ger.



I tisdags fotade jag Johan när han spelade Guitar Hero. Utan blixt i väldigt dåligt ljus. Det gryniga resultatet är ju i och för sig lite dramatiskt, men det hade kanske varit bättre om man hade sett gitarren...? ;-)



Och så igår kväll... Alva matar vovven med äppeljuice... Gräsligt grynigt och eländigt, men annars gillar jag den här bilden just pga ögonblicket jag fångade.


Kommentarer
Postat av: Monnah

Älskar fotot på Johan, med eller utan gitarr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback