Slö helg...


Vi har inte haft speciellt mycket ork den här helgen och jag vet inte riktigt varför. Vi har gjort det nödvändiga - storhandlat, tvättat lite och i övrigt mest slappat. Om man nu kan kalla det slappa när man har en snart 3-åring och en snart 6-åring i huset. =) Vi har förstås hejat på diverse olika svenskar i diverse olika vinteridrotter. Heja Anja sa vi mer än en gång idag, när hon vann störtloppet. =)

Dagens foto från igår, 17 januari.


18 januari, jag åkte till trädgårdshandlaren igår och kom hem med helt andra saker än vad jag hade tänkt mig... de här små sticklingarna av fuschia och engelsk pelargon. :) Förra året när trädgårdsintresset började vakna till liv kände jag mig rätt osäker på om det skulle hålla i sig. Så är det väl egentligen fortfarande, men jag känner i alla fall hur det kliar i fingrarna och hur jag längtar efter vår och sommar... Vi får väl se om de här små rackarna överlever... :)


Man kan ju tro att jag slutat scrappa om man följer den här bloggen och väntar på nya layouter... =) Men det dröjer inte så länge nu, jag lovar... och det är inte så att jag övergett scrapbordet, utan det är bara så att ni får vänta lite med att se vad jag pysslar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback