American Crafts


American Crafts söker folk till sitt design team och även om chansen är ungefär hur liten som helst så kunde jag ju inte låta bli att slänga iväg en ansökan i alla fall. Scrapinspirationen är på topp just nu och jag har haft himla kul när jag rotat igenom mitt AC material här hemma. =)

Den här layouten skickade jag inte in...

---------------------------------------------------------------------------------------------------

American crafts are having a DT call and even if I realize that there will be sooo many applicants I couldn't miss this chance and at least give it a try. I've been sooo full of inspiration lately and I had so much fun digging through my AC stash. =)

I did not send them this layout...


Papers: Rose McGrain and Lucy Hootski (Craft Fair)



Och inte den här heller...

---------------------------------------------------------------------------------------------------

And I did not send them this either...


Older AC papers and very simple design... I love this photo...!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag slår vad om att du kniper en plats även om du inte tror det själv!! jättefina los.

Postat av: Zarah

Om NÅGON Svensk kan knipa en plats där, är det du. Dessa är underbara - och du är fantastisk!!

2009-07-17 @ 11:46:53
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: ÅsaF

Och de där är ju supersnygga!! Då förstår jag hur läckra de du valde att skicka in måste ha varit...! :-) Håller tummarna hårt för dig för jag vill gärna ha mer AC-inspiration och dessutom en push för ännu mer AC i Sverige :-)

2009-07-17 @ 15:20:27
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Sara

Håller med de andra! Är det någon som kommer med, är det du!

Lycka till!!

Kram

2009-07-17 @ 19:49:40
URL: http://drullputta.blogspot.com
Postat av: elina

WOW!! Anna these are BEAUTIFUL!!!!!! Do you mind if I scraplift you??? They are amazing!!! I wish you good luck with the call!!

2009-07-21 @ 11:55:19
URL: http://elina.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback