Saker hon säger...


Jag har gjort en layout med en av alla små saker som Alva upprepar gång på gång. Det är som ett litet mantra som ska upprepas flera gånger i veckan, framför allt vid gosiga tillfällen. :)

"Min mamma! Och Linus mamma. Inte pappas mamma. Bara barnens mamma!"

Jag använde stämplarna scallops, fanciful labels och skinny dip alpha, alla från
Purple Onion Designs.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

This is a layout with one of all the small things that Alva keeps repeating over and over again. It's like a mantra that she has to say several times each week... :)

"My mommy! And Linus' mommy. Not daddy's mommy. Only the kids' mommy!"

I used the stamps scallops, fanciful labels and skinny dip alpha, all from Purple Onion Designs.


 

Kommentarer
Postat av: Mette

Åhhh vilken fin layout! Gillar den massor! :)

Postat av: Sara

Jättefin lo!! Härlig kombinatiom med grönt och turkost!

2009-07-16 @ 16:27:16
URL: http://drullputta.blogspot.com
Postat av: Jeja

Åh, det där är bara så gulligt! Min Agnes, 3, säger ofta: Min mamma och ingen annans. Jo, Albins med" (storebror). Layouten är helt underbar!

2009-07-17 @ 00:07:40
URL: http://jejas.blogspot.com
Postat av: julie

Gorgeous pages Anna. Good luck with the AC dt call.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback