Scrapbooking m.m.

Igår fick jag nya numret av Scrapbooking m.m. i brevlådan, så då måste det ju vara ok att jag visar layouterna jag fick publicerade i förra numret. :) I nya numret har jag layouter på sidorna 32, 82 och 83. Tre layouter som jag alla är väldigt nöjd med, även så här när jag ser dem i tryck. :) Så är det inte alltid, eftersom det ofta har gått ett tag sedan layouterna gjordes, när de väl syns i tidningen och jag har verkligen en tendens att vara mest nöjd med det senaste jag producerat. Fast så har det nog i och för sig inte varit lika mycket på sistone... och det har nog hängt ihop med att jag haft lite problem med inspirationen och orken och att jag därmed inte varit lika nöjd med resultatet heller alla gånger.

Hur som helst, jag gillar faktiskt de här layouterna också. På "älskar" använde jag gamla notpapper som jag rev och limmade fast på min bakgrund. Sen målade jag allt vitt och använde cirklar som "masks" när jag sprayade med glimmer mist.




Här har jag klippt ut runda hål och fäst lace cardstock bakom. Runt hålen målade jag med lite vit färg och så sydde jag på symaskinen runt alla hål, i flera olika färger.




En layout till artikeln om att göra egna papper, med lyckliga Linus i slalombacken. :)




Åsså hela familjen för ett drygt år sedan... Papprena är från Paper Trunk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback