Scrapidées...!


Min lilla scrappiga hemlis som jag skulle avslöja idag... är att jag har fått den stora äran att vara gäst hos
Scrapidées. Det är en skissblogg med ett fantastiskt duktigt team och det var jättekul att se deras tolkningar av min superenkla skiss.

Kika in hos Scrapidées för att se skissen - och alla tidigare skisser och fantastiska tolkningar...! Så här blidde min layout efter min egen skiss...

---------------------------------------------------------------------------------------------------

I have a little scrappy secret to tell you today - I had the great pleasure to be asked to be a guest at Scrapidées. It's a sketch blog with a fabulous team...! I loved seeing their intepretations of my very simple sketch.

I highly recommend you to visit the Scrapidées blog, to see all the previous sketches (and my sketch =) and the gorgeous layouts made by the team...! Here is my own layout, after my sketch...






Idag har vi annars tillbringat dagen på Gröna Lund. Det började med regn och slutade med solsken. Alva tyckte bäst om de flygande elefanterna och Linus gillade kaffekopparna. De är inte så tivoli-vana, våra barn, så Linus är ganska försiktig och jag var jätteglad att han vågade prova snurrandet i kopparna, och att han gillade det. Det kanske inte var lika bra att Alva också var jättemodig och absolut ville åka kaffekopp, för hon fick panik och grät sig hysteriskt igenom hela åkturen. Det var förstås inte så jättekul, men ganska straxt efteråt framförde hon med väldigt bestämd röst att hon ville åka elefanterna igen, så det verkar inte som om hon tog alltför stor skada... ;-)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

We spend our day at an amusement park in Stockholm today. We got a little rain at first, but it soon changed into sunshine and we had a really great time. There are 2 very tired kids in the sofa right now... =) Here are a few photos from our day.








Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Grattis till ett kul uppdrag! Din skiss och layout är grymt snygga bägge två!!

Postat av: Linda

Vilken otroligt snygg layout! Gillar verkligen att du har två likadana foton, men att det ena bara syns lite grann.

2009-07-14 @ 01:02:12
URL: http://kreativgegga.blogspot.com
Postat av: Sara

Vad roligt för dig! Annorlunda Lo som är jättesnygg! Gillar också det där med korten!

Kram

2009-07-14 @ 10:53:03
URL: http://drullputta.blogspot.com
Postat av: Ulrikaulrika

Så himla kul :-) Grattis! Layouten är toppenfin

2009-07-14 @ 21:16:13
URL: http://www.ulrikaulrika.se/
Postat av: Mich

Vilken underbar fin layout. Enkelt men oh så fin !!

2009-07-15 @ 15:26:24
URL: http://michdg.blogspot.com
Postat av: Smarre

Åh vilken otroligt underbar layout! Det är nog en av de läckraste du har gjort enligt min mening. Superfin!!

2009-07-16 @ 09:17:21
Postat av: Claudia79

Åhh jag gillade din egen tolkning av skissen bäst faktiskts



Men kul sida med många fina skisser - ska spara den länken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback