Cocoa Daisy Juli, del 1


Jag är sååå kär i
Cocoa Daisys julikit och önskar att jag hade all tid i världen för jag skulle säkert kunna göra 20 layouter till... Jag kunde inte motstå att köpa ett par add ons också och de är inte mindre härliga de... =)

Här är ett par av mina layouter, fler kommer senare:


De här pippifåglarna är ju sötast i världen... :)




Jag har använt glimmer mist till bakgrunden. Hon kan en del knasiga miner, finaste Alvan. :)

Sen är det ju så här att det pågår ett DT-call hos Cocoa Daisy. Det är lätt som en plätt, man behöver inte göra några layouter speciellt för det här, utan det går bra att ladda upp gamla layouter. Kika in här för att läsa mer. Jag är fantastiskt lycklig över att få designa för Tricia, för hon är superduper...! Och kiten är fantastiska. Tricia är otroligt duktig på att kombinera papper och andra produkter från många olika tillverkare.

Om DT-callet inte känns som något för dig så kanske du är sugen på en skissutmaning istället? Kika in här. Deadline är 10 juli och man måste absolut inte använda kit från CD för att kunna delta!

Vi har dessutom en ny utmaning på forumet varje måndag, som man sedan har 2 veckor på sig att genomföra. Imorgon är det min tur att bjuda på utmaningen och jag har bland annat ägnat mig åt att limma fast små, små pärlor idag... :) Kika in imorgon för mer information. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback