Enkla layouter med lite 3D...


Jag höll i en utmaning hos
Cocoa Daisy i söndags, där man skulle göra en layout i enkel stil, där någonting fästes med 3D-foam eller 3D-kuddar. Jag gjorde ett par exempel och det var riktigt roligt att försöka hålla layouterna så enkla som möjligt. Inte för att jag nu brukar scrappa så hemskt detaljrika layouter... men ändå... ;-)






Klubbpizzerian är förstås pizzerian där de alltid skickar med en klubba till barnen...





Det mesta av materialet kommer från Cocoa Daisy's junikit.

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Snyggt och inspirerande!!

Postat av: carina

Du har alltid så inspirerande upplägg på dina layouter, jag får alltid känslan av att vilja lifta allt du gör när jag ser dina layouter! =) kram

2009-06-23 @ 09:38:47
URL: http://carinalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback