Glad Midsommar...!!!


Idag gick L sin allra sista dag på dagis... det är ju inte klokt...! Han verkar inte så tagen av det hela själv - och det är väl bra - men vi andra är lite skakade och rörda. Tänk vad snabbt det går och vad spännande det ska bli med skolan!

Jag ska jobba nästa vecka också, men sen får även jag sommarlov och i åtta långa veckor, dessutom... oj vad jag längtar!

Vi lämnade över små presenter till dagis igår och jag pysslade tags till paketen. Jag har använt gesso, glimmer mist och stämplar från
Purple Onion Designs. Till bakgrunderna använde jag den toksnygga Early 1900's Music Background och den väldigt användbara Grungy scroll. Sen har jag använt deluxe labels till båda tagsen.

Glad midsommar på er allihopa...!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

L had his very last day at preschool today...! It's really strange how fast time flies...! He didn't say all that much about it himself, but we (me and his dad) are pretty touched by the fact that he has grown up so fast. School is going to be very exciting...!

I'm working next week too, but then I'll get to join the rest of the family. It won't feel all that good getting up and going away next week, when the other 3 get to stay at home, but hopefully the week will be over before I know it. Then I have 8 weeks of vacation.... YAY...!

We brought presents for the kids' teachers yesterday and I made a couple of tags, using stamps from Purple Onion Designs.

I hope you'll all have a great weekend! Ours has already begun, since tomorrow is Midsummer - a public holiday.








Kommentarer
Postat av: Julie

Love the tags here they look great. Enjoy your holidays when they arrive.

Postat av: Lina T

superläckra tags! Hoppas att ni hade en mysig midsommar!

kram

2009-06-20 @ 18:10:27
URL: http://www.ltannerfalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback