Ingen Top 20 för min del...


...men kolla in de fantastiska tjejerna som gick vidare hos
2sketches4you - det är inte mycket att deppa över att ha blivit slagen av dem...! :) Stort grattis till alla som gick vidare!

Är du scrapsugen så här på söndagskvällen? Kika in hos Cocoa Daisy! Jag har just lagt upp min utmaning till kvällens Summer Soiree. Det kommer att hända fler skojsigheter i ett par timmar till och deadline för min utmaning (och en annan skojsig utmaning som presenteras om 20 min) är först på tisdag (eller snarare - klockan 6 på onsdag morgon, svensk tid). Så häng på vettja!

För den som är sugen på snabbpyssel så kommer det också en tidsbegränsad utmaning klockan 21.30. Man har 30 minuter på sig att göra och ladda upp ett kort.

En liten tjuvkik på min utmaning...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback