Blandat...


Nu glömmer ni inte att kika på
stämpelerbjudandet från Purple Onion, som jag skrev om nyss...! :)

Vilket fantastiskt väder det har varit nu i helgen...!!! Heeeelt otroligt...! Kan man få semester nu bums, eller måste det verkligen bli måndag imorgon?

Igår åkte vi en sväng till Indianbyn som finns här utanför Strängnäs. Alva tyckte att det var ganska läskigt när de dansade... men jag tyckte det var kul att titta en stund.




Åsså ett par blombilder från idag...





Det blir sakta, sakta lite finare på vår tomt, men egentligen har vi inte gjort några större insatser nu i helgen. Jo förresten, Johan tog kantklipparen och gick runt på utsidan av häcken och klippte nu i eftermiddags - men det var ju inte så jobbigt för mig. ;-) Jag har mest skolat om en massa växter och planterat ut en del stackare som kommer att bli ganska ledsna om det skulle få för sig att bli kallt på nätterna snart. *hoppas på värme och är redo med fiberduken* I grönsakslandet växer två sorters sallad, två sorters morötter, spenat, rädisor och sockerärtor. Men allt är väldigt smått än så länge. Det är salladen som kommit längst.

Jag gjorde ett halsband i fredags. Eventuellt skulle jag vilja få dit en liten pärla till... men vi får se. :) Det är inte något jättebra foto, så ni ser inte hur det egentligen ser ut, men det är ganska långt och ni ser i alla fall den där stora pärlan som jag är alldeles kär i... :)




Jag måste förresten visa er den här bilden också - Alva vinner nog tävligen "mest elektriskt hår"... :) Vi är jättetaskiga föräldrar och låter dem (i alla fall inte ännu) hoppa på studsmattan samtidigt, men de har suttit där och läst böcker tillsammans och då blev Alvas hår så här. :)



Kommentarer
Postat av: Angela

Hahaha vilket härligt hår! :) Ditt halsband ser ut att vara så himla fint!

Postat av: Fialia

Det är inte alls taskigt, det är smart! Jag har brutit två revben och krossat två ryggkotor på en studsmatta när jag var tonåring, pga att vi var tre stycken på studsmattan. De andra två hade landat preciiiis innan mig så jag flög rakt ut från studsmattan och rakt in i ett plank och sen ner på marken. Men jag hade tur i oturen, landade med huvudet en liten bit från en stor sten. Så fortsätt med att bara låta dem hoppa en och en. :)



Kram!

2009-05-31 @ 23:21:08
URL: http://scrappa.blogg.se/
Postat av: Bollebygdsbo

En helt underbar bild! ler

2009-06-14 @ 12:03:33
URL: http://kreativitetsbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback