Ny kortskiss...


Mitt kort är finare IRL, men av någon anledning tycker jag att det är supersvårt att fota just kort så att det blir bra! Det är lättare med layouter, av någon anledning. Nu hade jag hur som helst taskigt ljus, så det gjorde ju inte saken bättre. Kika in hos
kortskissen! Där syns det att julen närmar sig, men jag fortsätter att göra mitt bästa för att förneka det... ;-)

Vi har i alla fall fixat i ordning paketkalendern (som barnens farmor är så himla gullig och fyller med paket, de får varsitt den 1:e och den 24:e men däremellan är det varannan dag som gäller) och fått upp ett par adventsljusstakar. Stjärnorna kanske kommer upp ikväll, om vi har tur.






Kommentarer
Postat av: carina

sååå läckert kort!!

jag håller på att bli galen på bristen på ljus just nu, det är ju verkligen ursvårt att fota så det ser någolunda snyggt ut=)



Postat av: Linda

Det är omöjligt att fota så att det blir bra nu, man får nöja sig med halvbra. Kortet är iaf sååååå snyggt!!



Kram

2009-11-30 @ 16:05:52
URL: http://www.knorrigt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback