Scrappat något i helgen...?


Jag har gjort klart ytterligare ett par layouter med material från Cocoa Daisys novemberkit. Jag har förstås massor med material kvar eftersom jag inte kunde mig hålla ifrån de ljuvliga "add ons:en". :) Jag behöver mer scraptid... ;-)

Det här fotot är från Naturhistoriska i somras. Sååå söta dinobebisar... :)




Alva slog plötsligt till i augusti och började rita gubbe efter gubbe efter gubbe... Det här var nog den första, eller en av de allra första. Visst är han lik tummen? :)



De här enkla tagsen gjorde jag för ett tag sedan, också med material från novemberkitet.





Jag hoppas att ni alla haft en bra helg...! Det har jag...! Cropen pågår för fullt och jag har haft väldigt roligt. :) Borde helt klart stannat uppe lite längre och fnissat igår natt, men så trött som jag varit idag så var det kanske klokt att sova istället... :) Jag fick läsa och fnissa ikapp nu i morse istället.

Kommentarer
Postat av: Marie/Mison

JO - massor, och en hel del idag också. Riktigt roliga utmaningar. Tur bara att det flesta pågår till söndag, för jag har inte haft barnfritt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback