Ett nytt härligt kit...!


Idag är jag gladare... jag fick nämligen novemberkitet från
Cocoa Daisy med posten idag och oiiiiiiiii vad det är fint...! Det är inte så tokigt att få känna sig som ett barn på julafton en gång i månaden. :) Jag kunde inte hålla tassarna borta från ett par av add ons:en heller, så det var ett riktigt välfyllt och alldeles ljuvligt paket som damp ned här idag.

(Till skillnad från FedEx-paketet som inte dimpt ned någonstans alls, utan fortfarande är kvar hos FedEx. Jag hann aldrig ringa dem idag.)

En sneakpeak på kitet kommer att dyka upp på forumet hos Cocoa Daisy någon gång idag eller i natt eller imorgon bitti. Tricia har också hintat om att det möjligen, kanske, eventuellt kan finnas någon utlottning att kolla in också, i samband med tjuvtitten. ;-)

Mer info om scrapträffen i Grekland nästa höst kommer också att dyka upp någon gång under morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback