Virkat...


Jag är sååå stolt över mig själv. =) De ser inte precis ut som originalen enligt
den här fantastiska beskrivningen, men man får väl kalla deras små egenheter för "personlighet"... Låt mig presentera: Toad och Toadette...!

Värst var att sy ihop alla delar. Virkandet går ganska bra, men jag är ingen stjärna på att sy för hand. Jag hoppas att de i alla fall håller ihop hyggligt. =)

-------------------------------------------------------------------------------

I am sooo proud of myself. =) They don't exactly look like the originals according to this fabulous pattern but I guess you could say than they have "personality"... Let me introduce: Toad and Toadette...! 

The worst part was sewing all the parts together. The crocheting goes ok, but I'm really not very good at sewing by hand. At least I hope they won't fall apart right away... =) 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättemysiga! Vad använder du för garn och virknålstorlek?

2009-10-03 @ 16:36:33
Postat av: sannaf

Men så sööööööööta

Postat av: Uffe

Oj vilka härliga typer! Den högra är väldigt lik Linus, och den vänstra påminner om Alva...

Jättegulliga!

Ulf

2009-10-03 @ 20:46:26
Postat av: Marie

Så underbara!!! Du har smittat av dig och jag har också börjat virka... Ska fota och blogga... ska bara! ;)



kram

2009-10-03 @ 21:39:04
URL: http://www.sockergrynet.se
Postat av: Miss CutiePie

Nej du skojar! Så otroligt underbara! ♥♥♥

Postat av: Marie/Mison

Vad fina! Jag har inte alls kommit lika långt i min virkutveckling...

2009-10-04 @ 10:54:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Carina

Supersöta

Carina (Skurup)

2009-10-04 @ 22:49:36
Postat av: Funky Fairy - Lisa x

So So So cute Anna : )

2009-10-06 @ 11:20:12
Postat av: annica

Vad mysiga!

2009-10-14 @ 20:09:37
URL: http://annicasscrapblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback