World Card Making Day


Sugen på lite inspiration...? Cocoa Daisy ordnar
Blog Hop idag, missa inte det! :)

Tusen tack för era kommentarer, både om scrappandet, om Linus operation och om min bror...! Linus verkar superpigg idag och det känns sååå skönt. Jag vet att det är en operation som är jättevanlig och "liten" men fy vad det ändå var jobbigt.

Vi har inga stora planer för helgen utan ska mest småpyssla här hemma. Det finns förstås alltid en massa tvätt och disk och saker som ska fixas. Jag har börjat flytta in växter som ska räddas undan frosten. Jag lyckades ju med min första lilla övervintring (en dahliaknöl, en pelargon och en fuschia) förra vintern och jag har ganska mycket mer att pyssla om i år. Jag chansar lite och håller tummarna... :)

-------------------------------------------------------------------

Don't miss the Cocoa Daisy Blog Hop today...!

Thank you so much for your comments - about my scrapping, Linus' surgery and about my brother! They mean a lot to me...! L seems to be so full of energy today. I know having parts of your tonsils removed isn't a huge surgery, but it was still soooo difficult for me. I'm so happy that it is over...!






Kommentarer
Postat av: Scrapanna

Vad bra att det gick bra med Linus operation. Hoppas att han är så pigg att ni kan gå på marknaden nästa helg.

Så skönt att din bror slapp sitt i förvar mer än två dygn, men tråkigt att han inte kunde åka "tillbaka hem" till Egypten.

Har du sett att webmoster ska ha en träff den 18 oktober. Kan tyvärr inte var med själv då. Hade annars varit kul att träffa personer som jag brukar läsa bloggar på.

Ha det gott

Scrapanna

2009-10-03 @ 12:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback