Fullt upp...


Nu har vi varit bortresta 3 helger av 4 och det känns lite skönt att den här hysteriska perioden är över... även om vi gjort roliga saker (som att vinna Rebusrallyt i Linköping igår... =) så tar det på krafterna att inte få så mycket tid hemma på helgerna. Men behöver ju liksom få en del gjort här hemma också, och där ligger vi hjälplöst efter. Stackars J är ute i "djungeln" just nu och försöker klippa lite gräs...

Jag gjorde en layout som visades på
SWE Scrapbook tidigare i veckan. Jag liftade mig själv - närmare bestämt den här layouten - och det blev väl mer eller mindre en CASE, för jag gjorde i princip en till likadan layout. =)




--------------------------------------------------------------------------------

I made this layout for SWE Scrapbook. It's a lift of one of my own layouts - this one. Or more like a CASE, because it turned out very similar to the original. =)

I've been away 3 of the last 4 weekends and even if we've had a lot of fun, it feels good that this very hectic period is over. You need to spend a little time at home too... and we're hopelessly behind on all the housework stuff... Poor J is out in the djungle in the backyard, trying to move the lawn... =)


Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis till vinsten!

Superhärlig layout med blåa fingrar :-)

2009-09-21 @ 07:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback