Mer scrappat...


Den här gjorde jag för ett par veckor sedan och sen har jag glömt bort att visa den här. Fotot på Alvas rosa hjärta har ni ju redan sett tidigare. Superenkel design. Jag hittade min halvt om halvt bortglömda chipboardförvaring och målade de här tre rutorna rosa. Sen har jag använt rosa glimmer mist både på rutorna och på journaling-bubblorna och graphite blandat med rosa på stjärnorna (som är utstansade i chipboard med cuttlebug och Nestbilities dies).

Jag är hemma med Alva idag också, men jag gissar att hon är ok för dagis imorgon. Jag är ganska snorig själv idag, så jag hoppas att vi kan ta det rätt lugnt. 

--------------------------------------------------------------------------------

I made this a couple of weeks ago and forgot to post it. But you've seen the pink heart in Alva's hair before. :) The design is really simple. I found my box with chipboard shapes that I haven't been looking into for quite some time and painted these three squares pink. I used pink glimmer mist on the squares and in the bubbles and both pink and graphite on the stars (that I made out of chipboard using my cuttlebug and nestabilities dies). The text in the bubble means "pink pink". =)




Kommentarer
Postat av: Sara

Enkel men otroligt fin!

Kram

Postat av: Linda

Jättehärlig layout! Och så fin din dotter är i håret!

2009-09-08 @ 21:36:19
URL: http://kreativgegga.blogspot.com
Postat av: myamia

så himla snygg!!!!

2009-09-09 @ 10:30:45
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Danielle (vtpuggirl)

Adorable layout, love your blog!

2009-09-10 @ 03:48:04
URL: http://www.vtpuggirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback