Ny vecka...

...som inleds med höstens första vab-dag. Alva är förkyld och har lite feber. Det är inte så farligt som tur är, men helt frisk är hon ju helt klart inte.

Det finns förstås en ny skiss uppe hos
Kortskissen. Jag använde papper och blomma från Cocoa Daisy's augustikit till mitt kort. Färgerna blev lite konstiga i det här fotot... jag vet inte vad jag lyckades med.

---------------------------------------------------------------------------------

So this is the first day this autumn that I'm at home with a sick kid. Alva has a cold and a slight fever, but luckily it's doesn't seem to be very bad.

It is Monday, and that means a new sketch is up at the card sketch blog! The colors of my photo are a bit wacky, I don't know how I did it. Anyway, I used papers and a Prima flower from the Cocoa Daisy Aug kit. :)



Här är en av layouterna jag gjorde i helgen. Jag köpte en hög med tags och kunde sen inte sluta att spraya dem fulla med glimmer mist. Riktigt roligt. :) Det är andra gången på kort tid som min lillebror blir scrappad förresten. Jag har använt rätt mycket material från Cocoa Daisy's aug-kit igen.  

--------------------------------------------------------------------------------

This is one of the layouts I made this weekend, during the crop. I bought a bunch of tags and then couldn't stop spraying them with glimmer mist. Lot's of fun...! :) It's the second time in a short while that I scrap a photo of my brother by the way, and again I used quite a lot of stuff from the Cocoa Daisy Aug kit. :)





Jag använde den gröna glimmer misten på mer än en layout under helgen. Den brunaktiga jag använde ovan heter förresten Cinnamon och den gröna heter Olive vine. Här nedan handlar det om våra mumsiga smultron och blåbär som barnen älskar att plocka.

--------------------------------------------------------------------------------

I used that green glimmer mist on more than one layout throughout the weekend. :) The brownish I used above is called "Cinnamon" and the green is "Olive vine". I used the green below, on a layout about our yummy blueberries and wild strawberries (wood strawberries?) that the kids love to eat.





Kommentarer
Postat av: Marie

Underbara alster Anna!!!!

Postat av: Karin B

Snyggt!

2009-09-07 @ 10:51:01
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: myamia

underbara alster!!! du är grym med din färg anna :) kram

2009-09-07 @ 22:50:40
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback