Publicerade layouter


Här är ett par layouter som var med i juli/augusti-numret av Scrapbooking m.m. som jag tror jag glömt att visa. 

Det här var andra gången jag gjorde en layout med den här formen. Jag har helt enkelt tagit ut delar av cirklar ur alla fyra hörnen på ett vanligt 12x12-papper. De underbara färgglada papprena kommer från
Paper Trunk, liksom bokstäverna jag använt i titeln och den runda die cut-cirkeln.



Även här har jag använt papper från Paper Trunk, plus en overlay från Hambly och bokstäver från Rose Moka. Jag klippte isär overlayen i en vågform och la den ena delen under fotot och den andra över. Sen sydde jag alltihop på plats med symaskinen.


---------------------------------------------------------------------------------
These are a couple of layouts that I had published in the July/August issue of the Swedish magazine Scrapbooking m.m. Both are made using lovely Paper Trunk prodcuts. To create the background for the first layout I simply cut out parts of circles from all four corners of a sheet of cardstock. For the second layout I cut the overlay in half, along a curved line, and I places one of the halves under the photo and the other on top of the photo. I then used my sewing machine to sew it in place.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefina!! Gillar formen på den översta, kul med något annorlunda!

Kram

Postat av: Linda

Sååå snygga båda två!!! Älskar din virkade figur här nedanför också, underbar!

2009-09-24 @ 18:11:06
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Karin

Underbara grejer!Jag är så imponerad av hu många LOs du kan göra utan att det känns tjatigt och "redan gjort". alltid lika fina och något att berätta.

2009-09-25 @ 12:36:31
URL: http://www.kreativ365.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback