Häng med på en crop...


...hos
Cocoa Daisy i helgen! Du behöver inte alls använda produkter från Cocoa Daisy eller vara prenumerant för att vara med, utan alla utmaningar och allt annat skoj är öppet för alla!

Här är schemat som är fullkomligt fullproppat...! Vi ligger 6 timmar före, så det drar igång vid kl 21 imorgon kväll. Deadline för utmaningarna kommer att vara någon gång efter helgen... jag inser att jag inte vet riktigt ännu, men jag undrar om man inte hade en hel vecka på sig förra gången? Hur som helst så kommer förstås den infon när det är dags! :)



Här är en liten tjuvtitt på tre av "klasserna". Alla beskrivningar ligger förstås kvar i forumet även efter den tiden som själva "klassen" går.

Rondas klass blir förstås alldeles fantastisk...!



Christines fåglar är hur söta som helst...!



...och jag ser jättemycket fram emot att få se hela projektet som Kim kommer att visa!


Det ska bli såååå kuuuul...! :)


Kommentarer
Postat av: Mahlin

Härligt.. Eftersom jag är i "cropmode" så tittar jag förbi om jag hinner...=)

Postat av: Marie/Mison

Hoppas man har en vecka på sig nu också. Jobbar hela helgen, så det blir svårt att delta annars.

2010-04-23 @ 09:01:04
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback