Projekt 365, 9-11 april


Helgen har varit så intensiv! Vi måste nog försöka hinna med fler "måsten" på vardagarna, för det känns som om vi alltid har alldeles för mycket tråkgöra att ta tag i på helgerna. Hur gör man? Tvätta, städa, handla... Vi har inte riktigt något flyt i allt det där. Att göra veckans shoppinglista och planera maten tar alldeles för lång tid och kostar galet mycket energi.

Jag fick i alla fall göra av med lite annan energi också, genom att vara ute och gräva lite i trädgården. Det var ganska kalla vindar som blåste, men solen värmde och det var otroligt skönt att få komma ut och jobba lite! Alva och jag hade också riktigt roligt en stund med alla fotbollar vi kunde hitta, medan L var på kalas och J beskar äppelträden. :)

Här kommer helgens foton.

9 april, pyssel pyssel...


10 april, kalasförberedelser


11 april, Alva


Jag borde ha tagit ett utomhusfoto idag istället - på trädgårdslandet där jag grävt och grävt, på Johan som beskar träd eller på Alva och fotbollarna... Men nu blidde det så här.

Den kommande veckan är rätt intensiv. Jag är inte riktigt beredd.

Kommentarer
Postat av: Lisa xx

I wish I could read Swedish. I love your blog so much, but would love to be able to understand too : )

lisa xx

2010-04-12 @ 08:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback